Nőstény és kandúr macska ivartalanítás

Előzze meg a nem kívánt almot és az ivaros macskák egészségét veszélyeztető betegségeket ivartalanítással.

Bejelentkezés, információ: +36 30 943 9898

Az ivartalanítás előnyei

null
Az ivarzással járó nyugtalanság megszűnik
Az ivartalanított állat kevésbé lesz agresszív, kedvesebbé és ragaszkodóbbá válik. A nőstény macskák tüzelését kísérő jellegzetes, kellemetlen hangok végleg megszűnnek, a kandúrok pedig felhagynak a kellemetlenséget okozó jelöléssel.
null
Kóborlás és az ezzel járó súlyos balesetek elkerülése
Kijárós cicák esetén kisebb territórium is elegendő az ivartalanított állatoknak, így csökken a kocázata annak, hogy elütik őket, összeverekednek más macskákkal vagy kutyák áldozatai lesznek.
Nem kívánt szaporulat megelőzése
Számtalan kóbor és befogott állat van, akik gazdikra várnak. Ha nem sikerül gazdát találni a szaporulatnak, akkor a kölykök élete szinte biztosan szenvedésből fog állni.
Magasabb élettartam
Az ivartalanított macskák élettartama átlagosan magasabb, mint az ivaros társaiké.

Kiemelkedő előnye az ivartalanításnak, hogy több betegség kialakulásnak kockázata csökkenthető, legyen szó kandúr vagy nőstény macskáról.

Betegségek, amelyek kialakulása csökkenthető ivartalanítással

kandúrok párzási időszakban agresszív módon viselkednek fajtársaikkal. A harapások, karmolások következményei a fültőmirigy – nyálmirigy – gyulladás, a fülek harapott sebei, a szemek szaruhártya sérülései. A harapott sebekben baktériumok szaporodnak el, ezáltal a fej-, a nyak szöveteiben tályogok – gennyel telt kötőszövetes képletek – alakulnak ki.

A nőstények ivartalanítása gyakran előforduló, több hormonális eredtű betegségek kialakulásának kockázatát jelentősen csökkenti. Az emlődaganatok kialakulása, az emlők mirigyszövetének túlburjánzásával járó elváltozások, a gennyes méhgyulladás megjelenése nagyon ritka ivartalanított állat esetén.

Több gyógyíthatatlan betegség vírusával fertőződhetnek meg a kandúr és nőstény macskák is. Például: macskaleukózis (FeLV), macska-AIDS (FIV), fertőző hashártyagyulladás (FIP). Jelenleg nincs minden fertőző betegség ellen vakcina, így a kontaktus szám csökkentése az egyetlen lehetőség, amit kijárós cicák esetén ivartalanítással érhetünk el.

kandúr és nőstény macskák számos külső- és belső (például: bolha, fülatka, féregpeték) parazitával fertőződhet meg csavargás, verekedés és párzás közben.

Mikor ajánlott az ivartalanítás?

A macskák ivartalanítása már az ivarérés előtt, 6-8 hónapos korban javallott.

Bízza ránk kedvencét!

• Megfelelő tapasztalat

Heti rendszerességel végzünk ivartalanítást kandúr és nőstény macskákon is, így a beavatkozás rutinműtétnek számít az állatkórházban.

• Korszerű műtő

Korszerű altatógéppel felszerelt műtőben, folyamatos monitorozás mellett történik az ivartalanítás.

• Teljeskörű felügyelet

Műtét után az állatot teljes ébredéséig felügyeljük, kedvencét kizárólag ébredés után adjuk haza.

• Pontgyűjtő kártya

Az ivartalanítás +1 pecsétet ér az állatkórházban. Az összegyűjtött pecséteket kedvezményre válthatja be.

Ivartalanítás ára

Kérjük árainkról érdeklődjön telefonon vagy személyesen!

Információ és időpont